πŸ’£
OriΓ«ntatiekit Stay Awake
  • πŸ‘‹Welkom!
  • πŸ’£Over Stay Awake
    • 🏑Kantoor
      • 🏎️Route en parkeren
      • πŸšͺHoe kom ik binnen
      • πŸ₯ͺLunchen
      • πŸ’»Werkplek voor gasten
    • 🀝Relaties
      • 🀩Onze ideale opdrachtgever
      • πŸŽ‰Zo start een samenwerking
      • πŸ’•Een langdurige relatie
      • 🦸Ons team
      • πŸ‘―Partnerschappen
      • ⚠️Samenwerking opzeggen
      • βœ…Projectmanagement
    • πŸ‹οΈWerkwijze en oplevering
      • 🎨Branding
        • 🎈Logo
        • πŸ³οΈβ€πŸŒˆKleuren
        • πŸ“Bestandsformaten
        • πŸ” Lettertypes / Fonts
        • πŸ’₯Stijlelementen
        • πŸ—ƒοΈWerkbestanden
        • πŸ”—Download & opslag
      • πŸ–₯️Websites
        • ❓Vragen en support
        • πŸš€Livegang websites
        • πŸ“ Hosting
        • πŸ“‘Domeinnaam
        • πŸ“§Mailbox
        • πŸ’ŒE-mailhandtekening
        • βœ’οΈInhoud
        • πŸ–±οΈWordPress
        • πŸ“œService Level Agreement (SLA)
        • πŸ—οΈTesten en bugs
    • πŸ“ƒAdministratie
      • ℹ️Algemene voorwaarden
      • ©️Intellectueel eigendom
      • πŸ’ΆFacturatie
      • πŸ’ΈPrijsverhogingen
Powered by GitBook
On this page
  1. Over Stay Awake
  2. Relaties

Zo start een samenwerking

Een goed begin is het halve werk. Dat geldt zeker ook voor de relatie tussen opdrachtgever en bureau.

We hebben geleerd dat deze 2 dingen belangrijk zijn aan de start van een samenwerking:

  1. Kennismaking

  2. Opstarten

Kennismaking

De afspraken zijn gemaakt en we gaan aan de slag. In het voortraject waren onze specialisten op de achtergrond betrokken, nu worden zij het belangrijkste. Zij gaan het waarmaken.

Er gebeuren direct 2 dingen:

  1. Een kennismaking tussen alle betrokkenen bij de opdrachtgever en het hele projectteam aan onze kant. Het is tΓ³ch anders als je een mailtje krijgt van een naam waar je een gezicht bij hebt.

  2. Een (nieuw) aanspreekpunt. Dat betekent dat je vanaf nu weet wie je moet hebben bij dit project.

Benodigdheden

Voordat we aan de slag kunnen, hebben we zaken nodig van een nieuwe opdrachtgever. Denk hierbij aan:

  1. Toegang tot kanalen, databases & accounts

  2. Input van mensen die niet direct betrokken zijn bij het project

  3. Het delen van de informatie die van toepassing is

  4. Contactgegevens van leveranciers van onze opdrachtgever

Hiervoor hebben we per dienst een opstart formulier, zodat we alles netjes op één plek hebben staan. Ideaal!

We vragen deze zaken zo snel mogelijk op zodat we niet stilvallen als we iets nodig hebben.

PreviousOnze ideale opdrachtgeverNextEen langdurige relatie

Last updated 1 year ago

πŸ’£
🀝
πŸŽ‰