πŸ’£
OriΓ«ntatiekit Stay Awake
  • πŸ‘‹Welkom!
  • πŸ’£Over Stay Awake
    • 🏑Kantoor
      • 🏎️Route en parkeren
      • πŸšͺHoe kom ik binnen
      • πŸ₯ͺLunchen
      • πŸ’»Werkplek voor gasten
    • 🀝Relaties
      • 🀩Onze ideale opdrachtgever
      • πŸŽ‰Zo start een samenwerking
      • πŸ’•Een langdurige relatie
      • 🦸Ons team
      • πŸ‘―Partnerschappen
      • ⚠️Samenwerking opzeggen
      • βœ…Projectmanagement
    • πŸ‹οΈWerkwijze en oplevering
      • 🎨Branding
        • 🎈Logo
        • πŸ³οΈβ€πŸŒˆKleuren
        • πŸ“Bestandsformaten
        • πŸ” Lettertypes / Fonts
        • πŸ’₯Stijlelementen
        • πŸ—ƒοΈWerkbestanden
        • πŸ”—Download & opslag
      • πŸ–₯️Websites
        • ❓Vragen en support
        • πŸš€Livegang websites
        • πŸ“ Hosting
        • πŸ“‘Domeinnaam
        • πŸ“§Mailbox
        • πŸ’ŒE-mailhandtekening
        • βœ’οΈInhoud
        • πŸ–±οΈWordPress
        • πŸ“œService Level Agreement (SLA)
        • πŸ—οΈTesten en bugs
    • πŸ“ƒAdministratie
      • ℹ️Algemene voorwaarden
      • ©️Intellectueel eigendom
      • πŸ’ΆFacturatie
      • πŸ’ΈPrijsverhogingen
Powered by GitBook
On this page
  1. Over Stay Awake
  2. Werkwijze en oplevering
  3. Websites

Service Level Agreement (SLA)

Wat is een SLA? SLA staat voor Service Level Agreement. Hierin staan de gemaakte afspraken tussen Stay Awake en de opdrachtgever over het niveau van service dat verwacht mag worden. Het legt vast wat je kunt verwachten op het gebied van reactietijden, beschikbaarheid en andere service-gerelateerde zaken.

We zijn trots te kunnen zeggen dat we tot nu toe nooit de noodzaak hebben gehad om een SLA op te stellen. Dat komt omdat we altijd direct actie ondernemen bij eventuele calamiteiten. Snelle en effectieve communicatie bij problemen is voor ons vanzelfsprekend; we zien het als een essentieel onderdeel van onze dienstverlening.

We begrijpen echter dat sommige opdrachtgevers de voorkeur geven aan de zekerheid die een SLA biedt. In die gevallen staan we uiteraard open voor overleg om een SLA op maat te maken. Houd er wel rekening mee dat de kosten voor het opstellen van een dergelijke overeenkomst doorberekend zullen worden.

Maar wees gerust, onze inzet om snel te schakelen bij calamiteiten blijft onveranderd; met of zonder SLA. Jouw tevredenheid is onze prioriteit.

PreviousWordPressNextTesten en bugs

Last updated 1 year ago

πŸ’£
πŸ‹οΈ
πŸ–₯️
πŸ“œ